Som bekendt lancerede Disney for nylig en ny videostreamingtjeneste kaldet Disney+, der har gjort Netflix og andre etablerede streamingtjenester bange siden det blev annonceret.

Få timer efter, at tjenesten blev lanceret, begyndte klager at strømme ind til Disney - og ikke kun på Disneys hjemmeside. De vrede kunder skrev også på Reddit, Twitter og andre sociale medier for at klage over, at deres konti var blevet hacket samme dag, hvor de begyndte at bruge dem.

Da det skete, steg ventetiden med to timer hos Disneys supportcenter , hvilket kun øgede kundernes frustration. Værst af alt var, at forskere hurtigt opdagede titusinder af Disney+ brugerkontooplysninger til salg på Dark Web med priser, der starter så lavt som $ 3 pr. Konto.

Måske var du en af ​​de heldige kunder, der ikke fik din konto hacket. Men din oplevelse med tjenesten har nok ikke været helt fantastisk. Mange brugere, der kom på, klagede over, at de enten helt var ude af stand til at streame det tilbudte indhold, eller at streaminghastighederne var så lave, at videoerne stort set ikke kunne ses.

Én ting, der meget tydeligt mangler hos Disney + -tjenesten, er en to-faktor-godkendelsesindstilling. Selvom dette ikke er magi som ville have løst alle virksomhedens lancerings-problemer, ville det have gjort det betydeligt vanskeligere for hackere at forstyrre lanceringen af ​​tjenesten i det omfang, de gjorde.

Disney vil uden tvivl overleve og komme sig ovenpå miseren, men lige nu har de meget at rette op på i forhold til deres mange kunder.

Used with permission from Article Aggregator